niedziela, 30 kwietnia 2017

podsumowanie kwietnia

Wiosenne burze.... ja się nie boję, ale i tak najlepiej się schować pod kocyk, blisko Pańci😀

 
Matka! Po co ci tyle kotów???? Lekka przesada! Jeszcze psy tu widzę!!!!


Co tam kupiłaś??? Jest jakaś puszeczka dla kotka, czy tylko kosmetyki????


Dobra, wybaczam Ci, że nie ma puszeczki. Tęskniłem!!!!



A puszeczki przynosi mi Pan Kurier!!! Hehehehe Uwielbiam tego chłopa, bez niego bym głodował!



  Ktoś ma wątpliwości, że rude koty są najlepsze??? ;) Święta, święta i po świętach!


 Co macie dobrego dla mnie?


Adka też się bawiła w sępa


A gdzie rybka dla kotka????? 


 Duży kot! Ciężko ogarnąć jedną ręką takiego olbrzyma, drugą robiąc zdjęcie.

Wyklejanie kota, najlepiej przy dobrym ciasteczku :P


Słonecznych poranków w kwietniu było jak na lekarstwo....


A w niedzielne poranki czytamy sobie z Dużym!


Duży się czasami ze mnie naśmiewa, dokucza mi, ale wybaczam mu, bo ostatnio obliczyłem, że statystycznie to On daje mi częściej chrupki, więc wolę być dla niego miły ;)


Muszę kontrolować czego ten Stary się tak ciągle uczy.....spoko, to nie ma związku z męczeniem kotów, uffff.



Wygłupy małego pieska. Myśli, że jak ma wyczyszczone zębiska, to może podgryzać człowieka!


6 komentarzy:

  1. Cudne kocury. ♥ Ach ten kwiecień... pierwsza połowa była wspaniała, a tu nagle śnieg. Jakoś dopiero teraz troszkę się poprawiło i miejmy nadzieję, że tak pozostanie. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam nadzieję, że już zostanie z nami taka fajna pogoda ;) pozdrawiam

      Usuń
  2. Same piękności!
    My czekamy na lato. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyklejanie? Pierwszy look na to zdjęcie i myślałam, że haftujesz takiego pięknego kota :) Ja trochę się bawiłam w haft krzyżykowy i powstały 2 małe kotki. Trzeciego jakoś ciągle mi nie po drodze, żeby skończyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dojrzewam do haftu, ale na razie akcesoria leżą i czekają :D

      Usuń