sobota, 3 marca 2018

kocia sobota

Dzisiaj znowu miałem pracowity dzień. Wyobraźcie sobie, że wczoraj przyszła do mnie paczka z zakupami. Tona chrupek i puszeczek. Ta Pańcia to mnie chyba bardzo kocha, że mi tyle jedzonka kupiła!  A ja rozwaliłem pudło, bo Pańcia napchała do niego śmieci, a ja przecież lubię siedzieć w pudle....



Oczywiście pomagałem Pańci. Pisanki same się nie zrobią...



Pańcia sobie dzisiaj przypomniała, że można robić zdjęcia nie tylko komórką, ale też aparatem. I od razu wzięła mnie na sesję! ;)


Dzisiaj jedynie kulisy, nie będę Wam za wiele pokazywał. Efekty naszej pracy już niedługo na blogu! Mogę jedynie dodać, że będę w roli głównej ;)


Wujek mówi, że jestem grubą parówką, ale Pańcia uważa, że jestem piękny! Wierzę jednak Matce, chociaż na poniższym zdjęciu wyglądam jednak jak parówka....


A wieczorem zasłużony odpoczynek. Matka ogląda jakieś głupoty.


 Szybko się zorientowałem, że poziom telewizji jest taki, że lepiej się wyspać...


11 komentarzy:

  1. Powiedz panci niech sie na netflixa przestawi na tv w aplikacjach działa. Pierwszy miesiąc za Free i duzo to lepsze niż tv. Do tego zapamiętuje gdzie sie skończyło.
    A na jajeczna premierę czekamy!
    I nie przejmuj sie witku nic a nic o diecie i wadze - bierz przykład z Jagusia jest okrągły i szczęśliwy. I piękny oczywiście. Jest q sieci obrazek ze nie wszyscy mogą być szczupłe ktoś musi być piękny :D o taki sam rudy kotek na obrazku :) milej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://m.kwejk.pl/obrazek/2473705/ktos-tutaj-musi-byc-piekny.html :)

      Usuń
    2. I tego się trzymajmy 😉 każdy puszysty kot jest piękny 😂 netflixa obczajamy!

      Usuń
    3. Tylko Witek przypominaj sie w trakcie netflixa z pusta micha! :)

      Usuń
    4. Z tym na pewno nie będzie problemu :D

      Usuń
  2. No pewnie że każdy kot jest piękny, i fotogeniczny co widać na powyższym przykładzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gruba parówa... skandal, jak można tak arcykota pięknego nazwać i do tego mądrego pracowitego... no nie godzi się.
    A w tv faktycznie nic mądrego, lepiej pospać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Ale piękno zawsze się obroni :P

      Usuń
  4. Ja też zawsze wrzucam śmieci do pudeł z zooplusa haha! :D Znaczy... najpierw koty się nim bawią ile chcą, a potem robi transformuje w kosz :D
    Śliczne pisanki! To decoupage? W każdym razie trochę tak wygląda :)
    "Szybko się zorientowałem, że poziom telewizji jest taki, że lepiej się wyspać..." - jak bardzo to zdanie jest prawdziwe!! Ja nawet nie mam w domu TV :P

    OdpowiedzUsuń